Rozliczenie sygnału na MSZ

3 tygodnie temu podałem na blogu informację o pojawieniu się sygnału kupna dla spółki Mostostal Zabrze na podstawie wskaźnika RSI. Czas tamten sygnał rozliczyć. Najpierw wykres sprzed dokonania transakcji:
MSZ_rsi_setupA tutaj wykres z dzisiaj:

msz_d_rezultat
W poprzednim wpisie określiłem poziom stop loss jako 0,82 – 0,83 zł. Na wykresie zaznaczyłem tą drugą wartość, jednak po dokonaniu zakupu uznałem, że lepiej będzie ustawić go jednak ten grosz niżej. I faktycznie, kurs utworzył minimum na poziomie 0,83 zł, po czym zaczął rosnąć.

Niestety, sugerując się niższym dołkiem na RSI uznałem, że setup jest „spalony”. W konsekwencji zamknąłem pozycję ręcznie na poziomie 0,84 zł i przez kolejne dni już tylko obserwowałem jak kurs rośnie do wyznaczonego poziomu Tp1, czyli 0,99 zł.

Obserwując zachowanie tego waloru mogę stwierdzić, że gdybym nadal posiadał te akcje, zamknąłbym już całość pozycji po obecnej cenie. Dynamika ruchu wzrostowego zdecydowanie wyhamowała i szanse na kontynuację ruchu w górę są, w mojej ocenie, podobne jak na powrót do spadków.

Skomentuj

